Helgen..

2011-10-16 21:23:14 Familj
» Kommentarer(0) «





Helgen startade med en jävla förkylning så jag har varit orkeslös hela helgen.
I fredas hände inte så mycket tog det lungt och la mig tidigt och i lördas så tog jag mig ork att åka in till stan och handla lite nödvändigheter och sen var vi och åt på Laxbutiken i falkenberg för att fira min pappa.

Och i dag var det dax för babysim jag avstod att bada i dag så jag tog lite kort istället. Har inte hunnit få in dom i datorn än.
Sen efter det åkte vi och stor handla och nu i efter middag har det var en lugn dag hoppades att jag skulle bli bättre men nej.. Så det blir inget jobb för min del i morgon.




I fredas fick Albin sin 6:e kusin det blev en liten flicka.
Grattis till föräldrarna och syskonen!

Nu skall jag kolla vidare på tv och försöka bli frisk.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback