Ny frissad!

2011-10-17 20:32:05 Familj
» Kommentarer(2) «


God kväll!

I dag har jag varit hemma från jobbet har en jobbig förkylning i kroppen.
Men jag har ändå lilleman att ta hand om.
Och i dag var det ju oxå flizans tid för klippning... Äntligen!
Så jag lämna henne där klockan elva och hämtade henne halv två.
Så det tog lite tid men fint blev det. Det var som att hämta en ny hund.



Så såg hon ut innan klippning...
Lånhårig och tovig...





Titta så fin sötnosen blev!!

Är så nöjd! Hon ser ut precis som när hon var valp och vi hade hämtat henne.

nu blir det att krypa ner och försöka bli frisk i morgon så jag kan jobba på onsdag!

KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: cammie

Hej, Hoppas du har det fint. Jag vill bara tipsa dig som har barn, om att jag har flera fina tävlingar i min blogg just nu. Bland annat kan du vinna en resesäng, wigglekart och presentkort. Du finner dem i min meny. Varmt Välkommen in till mig :)

2011-10-18 @ 16:39:08
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Lindha

Guu så söt hund! :)



Ha en mysig söndagkväll!

2011-11-06 @ 21:10:39
URL: http://hemmahoslindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback