Redan Onsdag

2011-10-05 19:26:51 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll!

Det är redan onsdag och i morgon slutar jag lite tidigare.

Jag känner att jag vill hinna göra mig iordning i lugn och ro innan vi skall i väg på lite fika hos mannens föräldrar.
och det är ingen vanlig fika utan en lite minnes fika för mannes morfar som gick bort i förra veckan.
Så mannen skall på begravning men jag skall jobba. Låter hemsk jag vet men jag har inte träffat han morfar så jag valde att komma på fikan i stället.

Lilleman sover sen en stund tillbaka.
Han har börjat bli svår lagd har inte velat sova dom senaste kvällarna vilket har varit jätte jobbigt.
För när man jobbat hela dagen så behöver man en liten stund att bara ta det lungt innan det är dags att lägga sig.

Så i kväll njuter jag av tystnaden bara tv i bakrunden.
Men jag saknar givetvis sambon som jobbar.

Nu dags att njuta vidare!!

tjingtjing


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Sv: Japp, jag hade tänkt det. Och då måste du komma fram och säga hej :-) Ha en mysig kväll!

2011-10-08 @ 19:53:22
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback