Jobb och slöinge...

2011-09-02 21:57:10 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!

Förlåt för min frånvaro men jag har inte riktigt hunnit med bloggen denna veckan och knappt mig själv heller!

Jobbveckan är slut och helgen är på ingång.
veckan har varit tung från och till.
jag saknar verkligen tiden hemma med lilleman.
Har fått förlängt en vecka till sen får vi se om jag kommer få mer förlängt eller inte.

I dag fick vi åka ner till slöinge med lilla filzan som är dålig hon andas jätte konstigt. Dom fick röngat henne men dom hitta inget.  det kunde oxå vara noskvalster så vi fick tabletter för det så skall veterinären höra av sig på torsdag för att se om det är bättre annars får vi komma tillbaka och gå vidare med det. Så nu har flizan sträng oder om noshälsning på andra hundar.

Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt med henne och att vi inte måste gå vidare för att billigt var det verkligen inte.... 2200 phu jaja men jag hoppas hon blir bra.

Nu i kväll har vi ätit hemmagjord pizza och kollat på fotboll som sverige förlora.

Nu skall jag snart krypa ner så jag är pigg imorgon för i morgon skall jag tillbringa mycke till med min lilla prins.
Blir ju inte så mycket nu när man jobba men han har ju sin pappa hemma, men jag saknar han så mycket.




Flizan som bebis!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback