Lördag och barnloppis!

2011-09-24 21:06:17 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

I
dag är det lördag och jag startade dagen med en skön promenad.

Sen tog jag bilen till kungsbacka för att gå på barn loppis.


Kom dit precis innan dom öppnade.
det blev inte så mycke shoppabde eftersom jag hade med mig lilleman men jag hittade lite käder och en åkpåse.

Nästa helg är det ju barn loppis i stan så då skall jag och mannen dit och kolla och jag hoppas jag hittar lite mer där.

Albin har inte varit på sitt bästa humör i dag och har inte velat sova.
Han har en förkylning i kroppen som inte vill bryta ut ordentligt.
Så i morogn blir det nog inget babysim utan vi vilar i morgon i stället.

I eftermidda så har jag mest tagit det lungt eftersom jag me har en förkylning på G haft i över en vecka.
Men har ändå hunnit med och städa lite och tvättat.
Skall fortsätta i morgon för då är mannen hemma med.
Nu skall jag sysselsätta mig med att gå och hänga upp två maskiner tvätt och sätta på två nya.

Så ha en bra kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback