Mitten på september....

2011-09-09 22:12:12 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Det är snart mitten på september och jag hinner inte med!

Tiden räcker inte till..... Att jobba heltid och ta hand om familjen och allt annat som hör till vardagen, det gör att man blir helt slut!

Men jag skall försöka bättra mig!

Albin har blivit 13månader redan men mer om detta i ett annat inlägg med bilder,

I dag är det fredag oh har jobbat som vanligt, Sen hem tog en skön dusch för att sedan åka och handla lite.
I dag hade vi tacos och mina föräldrar på besök för att hon skulle hjälpa till att koka kräftor som vi skall ha i morgon till Gatufesten/kräftskivan här på gatan.

Men först i morgon skall vi åka till biltema och köpa tenkablar till min bil.
Och sen på kvällen är det som sagt fest och lilleman skall sova hos mormor och morfar.

Inte mycke sprit för min del eftersom på söndag börjar äntligen babysimmet igen.

Det har varit mycke på jobbet denna veckan så nu skall jag strax krypa ner.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback