Veckorna rüllar på...

2011-09-20 20:57:55 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Veckorna går av rasande fart.
Jag hinner inte riktigt med.

Helgen kom och gick.
I lördas var vi och plocka svamp och handlade.
I söndas var vi först på babysim och sen tog jag och åkte till gekås och handlade massa nödvändigheter.
Fick köpt två par skor till lilleman och sen två mysiga dressar.

Ny är allt köpt till lilleman inför vintern (hoppas jag)
Mössor
vantar
overoll
skor

Så nu kommer han bli jätte fin.

Veckan består av jobb och mys med lilleman.
Helgen består av att jag och lilleman är ensamma för gubben skall vara i väg och fiska.
Så jag vet inte riktigt vad vi skall hitta på.
Söndan är det babysim och hemmadag.

Nu väntar sängen ny jobbdag i morgon!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback