Egen tid

2012-08-19 20:39:56 Familj
» Kommentarer(0) «


 
Hej på er!
 
Det var ett tag sedan jag skrev... Men jag har inte haft nåon lust.
Men skall försöka komma tillbaka.
 
I dag har jag haft egen tid från nio till nästan sju i kväll.
Mannen tog med sig lilleman för att åka lite båt med lillemans farmor och farfar dom har varit borta hela dagen och haft det så mysigt och kul.
 
Jag har tog med mig mamma och åkte till gekås och handlade lite saker som vi behövde.
Sen när jag kom hem vilade jag lite. kollade lite på datorn.
Vid sjutiden fick jag hem en trött lite kille som fick duschat ätit och nu ligger han och sover gott i sin säng.
 
Helgen lider mot sitt slut och i morgon är det ny vecka och lilleman skall till dagis. själv vet jag inte riktgt vad jag skall hitta på.
 
KRAM KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback