Tisdag

2012-08-21 21:44:42 Familj
» Kommentarer(0) «


 
God kväll!
 
Idag har lilleman varit på dagis och jag har varit hos lärkan för att få lite salva till ett utslag jag har fått.
Sen fick jag ringt ett viktigt samtal.
 
Efter jag hämtat lilleman och han låg och sov middag så passade jag på att baka en äppelpaj som vi skulle fika på när vi besök på eftermiddagen.
Men så ringde dom och sa att dom inte kunde komma för bilen startade inte. Så jag och lilleman packa in fikat i bilen och åkte till dom istället. Det blev fika promenad och massa tjöt.
Tack M och pojkarna för en trevlig dag!
 
I kväll hade vi en väldigt trött liten kille. Men en väldigt duktig kille.
Han gick nämligen och la sig i sin stora säng i dag och där ligger han än. Jippi!
 
KRAM KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback