BVC - 18 månaderskontoll.

2012-02-28 20:47:11 Albin
» Kommentarer(1) «






Tjenare!

Längesen sen sist har inte haft någon lust och har inte vetat vad jag skall skriva om och ännu mindre att skriva när man inte få den minsta kommentaren :(

Vi har gått igenom två omgångar med förkylning ena gången och feber andra gången.
Nu är vi friska igen och hoppas att vi får vara friska ett tag nu.

I dag hade jag kort dag på jobbet 6-12 sen hem och äta middag och sen skulle jag och mannen med A till bvc och 18- månaders kontroll och vaccination.

A växer som han ska och följer alla kurvor som han skall. Och följer utvecklingen som han skall med.

I dag var han där i mot lite rädd för läkaren så han var jätte ledsen och det blev ju inte lättare när han blev stucken av sköterskan.

Sen hem och till mormor och träffa moster.

Nu skall jag snart krypa ner och sova ny jobb dag i morgon.

KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Jessa

Längesen jag läste din blogg men passar ju bra nu när du ville ha kommentar:)

2012-03-03 @ 16:41:26
URL: http://blogg.mama.nu/jessicalindblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback