Två tunga dagar

2012-02-11 20:28:22 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!


Efter två tunga dagar med en liten förkyld kille som bara vart gnällig och ledsen.
Så eftermiddag när vi skulle laga mat så bröt jag mot mig själv.
Efter att vi burit och haft en väldig tungdag.

Vad va det jag bröt mot då?



Jo att ha barn vid diskbänken. Jag gillar inte det för det mista.

Men lilleman var nöjd i mer en timme att stå och titta och leka med vatten.



Mina fina killar hjälps åt att göra bacon lindad fläskfile med ädelost.

Nu sover lilleman gott och vi kollar på melodifestivalen och skall snart fika.

Med minisemlor, hade tagit kort men det har försvunnit.

Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback