Förskolan!

2012-01-18 20:49:18 Albin
» Kommentarer(0) «




Att stå på bordet och titta ut är det nya för prinsen!

I dag kom beskedet om att vi har fått plats på förskolan som vi sökt.
Och två dagar tidigare än planerat.
Så den 30 jan så börjar det med ett info- möte och sen skall det rulla på med inskolningen.

Skall bli riktigt roligt och se vad lilleman tycker.
Jag tycker det skall bli jätte spännade även fast han har blivit förstor förtidigt.

Men lilleman måste få kompisar och leka .

Mest orolig är jag för maten och vilan men jag vet ju att det kommer att gå jättebra.

Jag har ju jobbat på dagis så jag vet ju att det brukar lösa sig med barnen.

Nä nu måste jag snart krypa ner men först skall jag titta färdigt på mäster kocken sen göra frukosten till jobbet i morgon.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback