Egentid mycket uppskattad

2012-07-06 16:47:19 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!
 
Idag har jag varit i det stora gula huset i skogen som vi här säger:) Gekås...
Fick handlat det som stog på lappen men hade gärna gott en runda till men det var så mycket folk och jag blev trött skippa det i dag. Det är det som är fördel när man bor typ 25min där i från och kan åka när som.
 
Lilleman är ute på äventyr med sin moster i dag så jag har inte sett han sen i morse.
Moster frågade om hon fick låna han i dag och det fick hon givetvis.
Och efter jag kom hem så gick jag och vila för jag trodde dom skulle dyka upp en timme senare men icke dom har inte kommit än så jag njuter.
 
Nu skall jag ta och plocka upp mina saker jag köpte och sen invänta både lilleman och sen förhoppningsvis pappan som jag hoppas inte blir allt försen i dag.
Sen är det SEMESTER.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback