sol sol sol

2012-07-04 20:56:30 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!
 
Onsdagkväll är här och veckan är snart slut vilket betyder snart semester för familjen!
 
Solen har hittat hit änligen får väl se hur länge den stannar.
Jag har haft två sköna dagar för mig själv medans lilleman har varit på dagis.
I morgon är det sista dagen innan lilleman går på lite sommarlov.
 
Äntligen fick jag ett efterlängtat brav på posten i dag att jag kommer få ersättning för att jag går hemma.
Att leva på en lön funkar inte men nu så är det löst.
Glada besked till semester tider:)
 
I morgon skall jag fixa lite här hemma medans lilleman är på dagis.
Skall ta fönsterna och städa lite.
 
Sitter och kollar på Tinas sommarkök och lilleman sover och mannen är och fiskar.
 
 
 
KRAM KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback