Fredag och duderkur!

2012-05-04 21:41:02 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!

I dag startade jag med att besöka vårdcentralen för min för kylning som inte vill ge med sig vart buntätt i näsan en vecka nu. Fick utskrivet en dunder kur som förhoppningsvis skall hjälpa.'
En sorts nässpray och ett par tabletter och host medicin så nu hoppas jag på att det släpper.
Hela besöket gick på ca 600 spänn så nu hoppas jag att jag blir av med skiten!


Denna vecka har gått i vildes tempo lilleman har gått 15 timmars vecka och jag har var i ledig hela veckan.
Eller ledig och ledig..... har troligtvis inget jobb kvar.


Idag har jag mamma och Albin varit ute och gått i två timmar.
Vi har vart och lekt på en lekplats sen var vi i skogen en sväng.

Nu sover lilleman gått i våran säng och jag och hjärtat kollar på hockey.

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback