Måndag.

2012-05-14 21:01:21 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!

Efter jag lämnat lilleman på dagis så åkte jag till gekås och införskaffa saker till helgen,
Sen hem och greja lite och vila innan jag skulle hämta lilleman.
I dag följde min syster med och hämta lilleman och han blev både förvånad och glad.
Sen gick vi hem till mormor och fika och vi hann även med bus inne.
Min syster klippte mig och sen gick vi ut en liten runda eftersom det regna så blev det en lite runda.


Efter det baka jag året första rababerpaj dock ej på mina egna, så nu skall vi snart avnjuta den.
I kväll har det mest varit bus innan lilleman somna men man hör han till och från han har fått hosta så i morgon får jag åka och köpa lite hostmedicin.

I morgon är det ingen rolig dag skall på begravning hua....

Så vi skall väl snart krypa ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback