Ny vecka!

2012-05-07 21:06:31 Familj
» Kommentarer(0) «




Ny vecka är här och helgen har varit bra.

Min förkylning börjar ge med sig och är inte lika tätt och min smak och lukt börjar komma tillbaka.

I dag är det måndag och lilleman har varit på ett underbart humör.
I dag är vi lediga från dagis eftersom Albin får ju bara gå 15 timmar/vecka nu när jag för tillfället är jobb lös.

I dag har jag varit på ett möte så lilleman fick vara hos farmor en liten stund medans jag var i stan sen åkte jag och hämta han.
Gjorde lite mat sen fick lilleman sova middag och det gjorde han i två och halv timme.
Efter vilan så åkte vi till min fina Vän M så killarna fick leka lite.

I morogn skall lilleman till dagis och jag skall ta och städa av här hemma innan jag skall på möte för att sedan snabba mig hem och hämta lilleman.

Nu skall jag gå och hänga upp en maskin tvätt har tvättat lilemans dagissnutte så den måste ju torka till i morgon.


Så ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback