Onsdag

2012-05-30 21:22:37 Familj
» Kommentarer(0) «


Idag har jag haft en lugn dag.
Lämnade lilleman på dagis sen hem och började sotera lite papper på kontoret sen hamnade jag i soffan med hundra tals kort.
Har suttit soterat kort på lilleman men albumen tog slut så jag får fortsätta när fått köpt mer album.
Har några hundra kvar då jag bara är på när lilleman är fem månader.
Tänk så många kort man tar:)

Fem timmar går fort och sen var det dax att hämta lilleman.
Vi gick bort till mormor och fika sen tog vi en promenad stannade till på en lekplats där lilleman fick leka lite.
det blev pannkakor till kvällsmat och sen fick lilleman förlja med pappan ut och matde fiskarna i dammen.
Nu sover han gott och jag och mannen kollar på sverige- island.

I morgon skall jag nog ta och städa lite.

ha en underbar kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback