Panik panik!

2012-05-29 19:50:00 Familj
» Kommentarer(0) «




I dag när jag hade hämtat  lilleman från dagis så låste han in sig i min bil det gick på en sekund. Han hade bilnycklen och jag stängde bakluckan då jag hade tagit ur vagnen och skulle precis öppna och ta ut han så låste han. Smått panik fick jag gick in och skulle hämta den andra bilnycklen då hittar jag inte den (PANIK) letar och letar och hör hur albin börjar skrika går ut och försöker få han till att trycka på den andra knappen men inte. In letar lite till ringer sambon och han vet inte var nycklen är mer Panik. Hör hur albin skriker mamma kommer och försöker lugna han  det börjar bli varmt i bilen och albin får panik jag panik mamma panik. Tänker krossa rutan men jag kollar en gång till inne river ut gubbens garderob och hittar extra nycklen i ett par byxor snabbt ut låser upp får ut en skrämd genomblöt liten kille.

Usch stakars mammas lilla hjärta!



Jag fick vart på gekås i förmiddas och fick köpt födelsedags present så nu kan vi fira en snart tvåårig.
Albins lille kompis som på freda fyller 2 år.


Nu sitter jag här och kollar runt mannen är och fiskar i dag med så jag är hemma ensam förutom lilleman som sover.

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback