Regning torsdag!

2012-05-10 20:16:18 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!



Idag har det varit en riktig regning dag.

jag började morgonen med att lämna lilleman på dagis.
Sen tog jag bilen och styrde mot Gekås och möte upp vännen M.

Det blev en massa tjöt och en del fynd men inte så jätte många följde mest med som sällskap till min gravid vän.
Hon skulle ha lite bebis saker. Och sen tog vi lite lunch.
Efter luchen shoppa vi vidare men beslöt oss föra att styra vagnarna mot kassorna.
Jag hade ju tid att hämta lilleman.

Sen efter att ha hämtat lilleman så var vi hemma en stund för att sedan gå bort till mormor med varor jag hade köpt till henne.
Sen efter det så fick jag gå ut med lilleman eftersom han har väldigt svår för att vara inne han vill vara ute hela tiden så vi var ute i regnet i nästan en timme.
Men oj vad kul han tyckte det var med vattenpölarna!
En vattenpöl var lite mycke vatten så han ramla men som en solstråle han är så bara skratta han.
Tyvärr har jag inget kort efter som det spöregnar.

Nu sover lilleman och jag och älsklingen sitter i soffan och myser.

I morgon är Albin ledig från dagis så vi får se vad vi hittar på.

Ha en underbar kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback