Varm tisdag

2012-05-22 20:35:05 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll

Sitter i soffa och kollar på samdragning av det kungliga dopet.


Gud vad varmt det har varit i dag, det är skönt med sommar med värmen kom lite forfort tycker jag.
Jag har städat i dag medans lilleman var på dagis.
När jag hämtade han så var han vaken vilket han inte alltid är.
Men i dag hade alla vagnsbarn sovit dåligt så lilleman var jätte trött i kväll dels av värmen och dels för att han inte sovit så bra på middagen.

I morgon skall lilleman på sitt första utflykt så jag får fixa det sista till fika han skall ha med sig i morgon.
Mammas stora kille skall på utflykt med dagis.



Bjuder på en söt liten jobbkille


KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback