Onsdag!

2012-11-07 10:05:41 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!
 
I går på eftermiddagen var vi som sagt hos mormor och lilleman fick träffa moster lite.
Dom lekte lite och vi fikade.
Men Albin var inte i bästa form så vi bara tog det lungt han var väldigt gosig och han somna kl sex igår så jag trodde att nu har han blivit sjuk men i morse var han lika pigg som vanligt så det fick bli dagis  i dag i alla fall får se hur han är när jag hämtar han se i så fall får han nog bli hemma i morgon och bli pigg till nästa vecka.
 
Nu på morgonen efter jag lämnat lilleman så har jag plockat lite och satt på tvättmasiknerna.
 
I efter middag hade jag tänkt och åka in och handla lite för att sedan bara mysa med familjen.
 
 
 
KRAM KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback