Helgen!

2012-10-22 09:32:40 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!
 
Helgen är slut och ny vecka är här.
Helgen har vi haft fullt upp.
 
I fredas när P kom hem så åkte jag och mamma till gekås.
Vi var där för jag behövde handla lite bas saker men fick med mig en sjal hem utöver det som stog på listan.
 
I lördas var vi ute hela dagen med undantag om middag och lite vila.
Vi tömde våran trädgårdsdamm så vi kunde ta upp fiskarna. Sen flyttade vi upp lilleman klätterborg på altanen.
Men först på morgonen gick vi till lantmännen och köpte två ny fågelatoumater så jag och lilleman kunde ge fåglarna mat.
 
 
 
Busungen noppar av mormors blommor.
 
Igår (söndag)
 
Så åkte vi och hälsade på min lilla häst och det var första gången Albin var med.
Han tyckte det var både kul och spännde.
Han borsta, satt på henne, red lite och gav henne morötter och äpple.
 
 
 
Detta tyckte lilleman var spännade.
 
Sen resten utav dagen så var vi ute och fixade.
vi sopade lite löv.
Mata fåglarna både hemma och hos mormor.
Och sen tvätta vi bilarna.
 
Sen avslutade vi dagen men en riktigt god söndasstek och mys i soffan.
Men lillemna ville inte alls sova igår och somnade inte innan halv elva.
Och innan dess var det stora tårar och myckte skrik och trots.
 
Det var helgen i det stora hela!
 
KRAM KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback