Lite shopping!

2012-10-08 12:04:26 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!!!


Ligger just nu ner bäddad i sängen. Tänk vad skön sin egna säng är.

Igår åkte jag till min syster i Göteborg för ett dygn med henne. Mannen körde upp mig igår.

Vi började kvällen med lite god mat med lite vin till. Kollade lite på tv innan vi gick och la oss.

I dagen i dag började med frukost sen blev jag om pysslad. Hon klippte håret och sen gjorde hon en vardags make up . Innan vi gick ner till stan för lite shopping fick några påsar med mig hem. Sen avslutade vi dagen med lite brunch. Mannen och lilleman kom och hämta mig.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt.

Tack min underbara syster för att jag fick komma till dig!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback