Skit väder!

2012-10-29 21:17:23 Familj
» Kommentarer(0) «


hej på er där ute!
 
I dag har det varit rena rama skit vädret ute.
I dag har lilleman varit hemma för förskolan har varit stängd pga planeringsdag.
Vi började dagen med mys i sängen
Den klädde vi på oss och begav oss till gekås för jag skulle köpa en jacka till sambon.
Fick med mig lite annat smått och gått.
Sen när vi kom hem så blev det lite middag och sen en tupplur för lilleman efter det spenderade vi eftermiddagen hos min mor.
Nu ikväll blev det mys och bus innan det var dax för lilleman att sova.
Nu sitter jag här och kollar runt bland bloggar och annat.
 
i morgon skall lilleman till dagis och jag skall på möte i stan.
 
 
 
 
KRAM KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback