Torsdag!

2012-10-11 20:17:29 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!
 
I dag är det torsdag och det har varit en lugn dag.
Lämnade lilleman på dagis sen hem och fixa i ordning mig för att sedan åka till stan på ett möte.
Efter mötet så gick jag och köpte vinter skor till lilleman men måste nog byta dom då jag tror är i minsta laget då jag inte vill köpa skor inte finns någon plats för honom att växa i.
 
Jag skall ju ändå till stan i morgon igen måste till babyhuset för att få min vagn lagad så dom svänger jag inom och få mätt fötterna på han.
 
Annars har dagen varit lugn tagit det lungt och myst med lilleman.
Mamma var här på fika och mannen kom hem i tid i dag sen har kvällen bara rullat på.
 
En liten kille med smutsiga händer efter att ha lek med geggamojja,
 
KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback