Tisdag och BVC

2012-09-04 20:54:41 Albin
» Kommentarer(0) «


I dag är det tisdag och vi har varit på bvc på vägning och mätning.
 
Vid 2 år och en månad så vägde han 12,7 kg och mätte ca 88 cm  min stora kille.
 
 
Sen efter stan och bvc så åkte jag hem och lämna mamma sen åkte jag vidare till M och hennes pojkar för lite fika.
Sen hem lilleman ville ju givetvis till "offa" morfar så vi gick hem och inte förän halv shu fick jag in han.
En trött och hungrig liten kille som somna som en stock när vi la han.
 
Nu sitter jag och kollar på Robinson och sen kommer hollywood fruar.
 
I morgon skall jag och mannen på utvecklingssamtal för Albin på dagis.
Skall bli spännade.
 
nu skall jag krypa lite längre ner under filten
Hörs i morgon
 
KRAM KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback