MVC

2013-04-30 10:57:47 Gravid med lillsyskonet
» Kommentarer(0) «


Hej!
 
I dag är det valborg och vi börjde dagen med att mysa i sängen sen på med kläderna.
Lilleman skulle till dagis och i samma stund som vi skulle åka så hittar jag inte lillemans kläder som han har på dagis. Då har pappan glömt att ta ut dom ur i blien i går när han var och hämta på dagis i går så dom var i kungsbacka.
Jag fick letat fram andra kläder som han fick med sig i dag lite smått panik!
Som vanligt gick det bra att lämna och älskar att vara på dagis och vill springa in och leka innan vi knappt fått av oss kläderna. Sen är det puss och kram och hejdå.
Är så stolt över våran lilla kille.
 
Sen åkte jag hem och gjorde i ordning mig för att åka till stan och träffa min BM på mvc
I dag var det dags för tester och blodtryck mäta magen och såklart lyssna på bebisen.
testerna var som vanligt väldigt bra och blodtrycket var något lågt men ändå bra.
Magmåttet låg mitt på kurvan och hjärtljuden var oxå bra.
Det är så skönt att allt så bra ut även denna gång.
 
Nu tänkte jag passa på och vila innan jag skall hämta lilleman igen.
 
KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback