Välkommen vecka 30!

2013-04-26 20:22:00 Gravid med lillsyskonet
» Kommentarer(0) «


 

Yeeha..... vi välkomnar vecka 30! galet fort det går!

Nu har vi  ca tio veckor kvar det kan jag inte fatta.

Snart får vi träffa den lill* som vi längtar.

Snart är det dax för mig och börja förberda innan ankomst men jag väntar lite till.

 

Denna helgen går i lugnets tecken mannen ligger sjuk.

Stackars hjärtat kom hem från jobbet i onsdas åt lite gick och la sig och har nu sovit i snart två dygn med över 40 graders feber halsont. Han är uppe från och till och duschar och dricker lite.

I går var jag knappt hemma på hela dagen eftersom jag ville att han skulle får sova i fred.

Och min syster och bror var här och jag ville träffa dom och dom ville träffa lilleman.

Men dom var oxå här pga begravning i släkten inget kul alls. Jag var tyvärr inte med eftersom jag hade ingen som kunde ha lilleman.

När dom kom hem så fikade vi och sen följde jag med min syster till gekås för att handla en tvåårs present till hennes guddotter.

Så jag var typ borta hela dagen/kvällen.

Nu tänkte jag titta färdigt på lets dance.

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback