BVC- Hembesök

2013-08-08 14:17:12 BVC Ella
» Kommentarer(2) «


 
 
Hej på er!
 
Igår hade vi bvc på hembesök.
Vi fick lite info och vi vägde stumpan som hade växt på bra efter som hon hade gått om sin födelse vikt med ca 4hg vilket var kanon.
Då vet jag ju att jag har mat. Tycker jag inte gör annat än att sitter och matar lillan så hon måtte vara en mat glad lite tjej och växa på bra.
Hon kollade även navlen och den hade läkt sig jätte bra så nu skall hon få bada, det skall bli ku och se vad hon tycker om det albin tyckte jätte mycket om det.
 
 
 
Vi hann även med två cykel promenader.
Albin ville ut och cykla så vi gick hela familjen.
 
Nu sover barnen fast lilleman skall ju väckas strax då han igentligen inte skall sova men i dag var han trött så en liten stund..
 
Nu dax att väcka lilleman.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Alma och Selma ღ

var har du köpt filten? :)

Svar: Den är köpt på babyhuset. Och jag bara älskar den!
annica

2013-08-09 @ 08:50:30
URL: http://jessicaamandah.blogspot.se/
Postat av: Jessica- Mamma till Alma och Selma ♥

Jaha jättefin :)

2013-08-12 @ 22:58:28
URL: http://Jessicaamandah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback