Tisdag och lucia firande.

2013-12-10 22:13:10 Albin
» Kommentarer(0) «


God kväll

Det har inte blivit mycket skrivande dom senaste dagarna.
I söndags åkte jag på migrän och låg hela kvällen. 
Och i går var jag och handla när pappan hade kommit hem och sen var tog det lite tid innan lillan somna. Och lilleman var lite små hängig. 

Men i dag var allt på topp igen. 
Jag har suttit vid datorn och beställt lite och även skickat in till försäkringskassan. Lite nytta men andra ord. 

Lillan har mest sovit hela dagen. 
Så där har inte vart så mycket gos från henne. 

I dag har A haft lucia firande på förskolan. Så vi åkte dit och han var så duktig. Så fina alla var och duktiga. 
Tänk att han blivit så stor lilla hjärtat. 




Usch vad tråkigt att bilden blev så dålig. 


Nu tänkte jag lägga mig för jag är jätte trött. Så natt natt 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback