Tisdag och tiden bara försvinner..

2013-12-17 23:03:02 Allmänt
» Kommentarer(0) «


God kväll!

Som vanligt har jag inte hunnit skriva till er.
Det är svårt att få till skrivandet på dagen, utan det sker på kvällen när jag har lagt mig.

Det har redan hunnit bli tisdag och julafton är om en vecka. Och tiden springer i väg trots att julklapparna tror jag är klara kanske någon liten till kanske. 
Men det är underkontroll iallafall. 

Men jag har lite andra saker som skall göras till julafton.
Som att baka vört bröd
Baka tårta
Göra en sats med julgodis.

Imorgon efter jag lämnat lilleman skall jag till stan för att hämta mamma och skall jag köpa julgransfot och ett annat ärende.

Så nu får jag ta och sluta för i kväll ögonen går i kors.

Lillan innan i kväll, hon hade full koll på pappan:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback