Årets första.

2013-01-08 20:50:04 Familj
» Kommentarer(0) «


 
God kväll!
 
I dag har det varit Lillemans första dag på dagis sen innan jul. Han tyckte att det skulle bli kul men när jag skulle gå så ville han inte riktigt släppa mammas hals. Men när jag hämta han ville han ju som vanligt inte följa med hem.
 
I dag fick jag åka direkt hem med lilleman till mormor för jag skulle in till stan på 2 möten.
Sen hem och stannade till på vägen och köpte med mig fika till oss som bestod av dagens första semla.
 
I förmiddas fick jag tagit bort ljusstakarna från fönsterna så nu är så gott somhela julen borta.
Har två gardin byte kvar men skall köpa nya så jag hoppas att jag får gjort.
 
Ikväll blir det soffan  och kolla på Mäster kocken  och hollywood fruarna.
 
Ha en underbar kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback