Måndag!

2013-01-14 20:23:42 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!
 
I dag är det Måndag och vi har nu kommit in på V3.
 
I dag har lilleman varit på dagis och jag har små fixat.
Jag har även hunnit med att städa lite och tvättat.
 
Efter jag hämtat lilleman så var vi hos mamma och sen åkte vi och köpte band till mina nya gardiner till köket.
När vi kom hem så tog vi en kall promenad var helt stel frusen när jag kom hem igen.
Väl hemma igen så mös jag och lilleman i soffan och försökte få upp värmen.
När pappan kom hem fixade jag maten och vi åt och sen blev det lite till mys i soffan och nu ligger
lilleman och pappan i sängen.
 
Jag tittar på tv och skall mumsa i mig en blodapelsin.
 
Så nu är det jag och soffan som gäller!
 
 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback