snörvel!!

2013-01-24 11:38:32 Familj
» Kommentarer(0) «


Long time no see!
 
Ja nu var det längesen jag skrev igen. Jag har inga förklaringar direkt.
Just nu är jag väldigt förskyld värker i näsan, snoret rinner hosta och såklart feber på det. Och inte glömma en enorm jobbig huvudvärk.
 
Men jag lovar att komma tillbaka riktigt har inte just nu så mycket att skriva om men det kommer....
 
Just nu sitter jag och försöker få i mig lite the mot hostan då jag inte kan ta någon host medcin.
Annars så är lilleman så pigg och glad och är på dagis lite snorigt men inte mycket.
Jag skall snart åka och hämta han och sen får vi väl försöka ta oss ut fast jag vet att jag inte orkar det men min mamma är inte heller bra så det är väl bara att bita i hop. Hon var ute med honom igår då jag låg i sängen hela dagen.
Hur skulle jag klara mig utan min underbara mamma??
 
Som sagt jag kommer tillbaka snart igen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback