BF+1

2013-07-16 21:07:45 Gravid med lillsyskonet
» Kommentarer(0) «


Hej på er!
 
Dagen vi var beräknade har varit här men ingen bebis har kommit.
Lite jobbigt eftersom att när jag skulle ha A så kom han tre dagar tididgare och denna gången går jag över.
Hur många dagar får vi se.?
 
Det börjar ju bli jobbigt att inte veta när det skal dra i gång.
Men mest jobbigt är ju att mannen jobbar och har ca 45 min med bil hem.
Och jag hoppas att han hinner hem och att det inte går för fort.
Så jag hoppas ju att det startar på natten eller tidigt på morgonen så han inte hinner i väg.
 
Vi väntar på dig lille vän kom ut snart vill gosa med dig.
Babykorgen står och väntar på dig vagnen är bäddad och dina små kläder är tvättade.
Och storebror väntar väntar på dig. Han vill att du kommer nu och pratar om det varje dag.
 
En lite update på att bebis inte har anlänt än.
 
KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback