Välkommen vecka 40!

2013-07-08 20:27:10 Gravid med lillsyskonet
» Kommentarer(0) «


 
 
Hej!
 
Nu så mina vänner så har vi kommit in i vecka 40! Jippi!
Nu får bebis gärna komma.
Vi går och väntar och väntar men än vill inte den komma ut.
Jag sover urdåligt på nätterna.
Ligger och väntar på hur det skall börja, kommer det börja på natten kommer P hinna åka till jobbet?
 
I dag kom min syster hit och skall umgås med lilleman och hitta på saker med honom för att underlätta för mig.
Jag har världens bästa syster :)
Så nu hoppas vi på att bebisen vill komma innan freda för då åker hon till spanien.
 
 Vecka 40!
 
Kom nu lille vän vi väntar på dig!
 
KRAM KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback