Vecka 41+3 Och BM besök

2013-07-22 21:27:15 Gravid med lillsyskonet
» Kommentarer(0) «


 
 
Hej på er!
 
Här har ingen bebis anlänt än en blyg liten rackare....
Just nu går humöret upp och ner från att vara glad till att vara edsen och förtvivlad.
 
 
Denna bilden är tagen i fredas.
 
I dag har jag varit hos bm för lite mätning och lyssna på lilla hjärtat och allt såg bra ut som innan.
Det blev lite prat om hur jag mår.
Nu skall jag försöka vila så mycke jag kan.
P har fått ta semester som han igentligen inte skulle ta innan bebis var ute men eftersom jag helst inte vill vara hemma själv var detta en bra lösning.
Jag fick även en tid till förlossningen i nästa vecka om den inte har velat komma innan.
Jag hoppas ju att den kommer innan efter som det börjar ju närma sig både kusinernas fördelsedag och storebror fördelsedag.
Och jag hoppas verkligen att dom får var sin fördelsedag.
 
Men jag håller tummarna att den vill komma upp nu innan denna veckan är slut.
 
Värmen är fruktansvär med en stor mage.
Nu sitter jag i soffan och ac har fått åka på nu i kväll.
 
Nu får ni gärna hålla tummarna på att bebis kommer snart!!
 
KRAM KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback