3 juni

2013-06-03 20:40:53 Familj
» Kommentarer(0) «


 
Hej!
 
Vad jag är dålig på att uppdatera men just nu prioriterar jag att vara ute med lilleman i det fina vädret.
Och sen är det ju inte långt kvar tills bebisen kommer och då kommer jag ju få släppa lite med egen tid med lilleman.
 
 
Mitt lilla hjärta snart tre år vart tar tiden vägen??
Älskar dig så
 
I dag har jag tvättat lite och haft det ute på tork finns inget fräschare än att hänga ut tvätten.
Sen hann jag även med en liten vila på soffan.
Hela eftermiddagen har vi varit ute tog en promenad till apoteket och sen fick lilleman bada i poolen.
 
Nu i kväll när pappan kom hem så åt vi sen slutade det med att lilleman somna redan tjugo i sju så jag gick med ut och tog och rensa häcken på in sidan så nu är det bara utsidan kvar.
 
I morgon skall lilleman till dagis och jag hoppas att jag får tvättat fönsterna för det behövs.
 
Nu skall jag kolla färdigt på fotbollen sen skall jag sova.
 
KRAM KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback