Nytvättat till en ny liten bebis.

2013-06-26 10:43:05 Gravid med lillsyskonet
» Kommentarer(0) «


Hej på er!
 
Här om dagen så tvättade jag dom små bebiskläderna.
Tänk att lilleman har varit så liten tiden går fort.
Nu har vi en sådan liten till:)
 
 

Denna lilla pyjamasen hade Albin på sig när vi låg på BB och nu får den nya lilla bebisen ha den på sig.
Eftersom vi inte vet vad det blev första gången så hade vi fått lite uniex kläder av Ps syster och inte heller denna gång vet vi va det blir så jag har tvättat upp dom klädernar och vikt.
 
Så mysigt det skall bli:)
Inte ångt kvar nu
Nu hoppas jag bara att det kommer gå bra och den mår bra och är frisk och kry sen om det blir en kille eller tjej spelar ingen roll.
 
Så nu är BB-väskan packad skall bara lägga ner kamera.
Mobil + laddare får läggas ner när vi åker
Och så får jag ju så klart inte glömma Pakerings lappen.
 
Bebiskläderna är kvättade och vikta.
Ikväll tror jag att jag skall sätta in vaggan.
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback