Välkommen vecka 39

2013-06-30 20:23:43 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!
 
I fredas välkommnade vi vecka 39 och snart är vi i slut tampen.
Magen spänner både här och där och jag har svårt att få i mig mat utan att jag blir för mätt.
I dag har jag till och med mått illa och fått uppsöka toaletten.
Så jag hoppas att det inte är långt kvar.
Både jag och min bm tyckte den skulle komma i fredas eftersom då jobbade min bm på förlossningen.
Så hon tyckte att jag skulle komma in så hon fick förlösa men så blev det tyvärr inte.
Annars mår jag bra blir bara lite trött fort.
 
Vecka 39
Det går galet fort nu och just nu börja jag bli lite nervös över hur det kommer att börja.
Men jag vet att det kommer att går hur bra.
Det ända jag vill är att det går bra och att den är frisk och mår bra resten brukar alltid ordna sig.
 
KRAM KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback