Fredag!

2013-03-15 20:47:05 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!!
 
Idag är hela familjen ledig vi har hunnit med lite ärenden i stan och sen har tagit det lite lungt.
Vi har såklart varit ute med lilleman oxå.
 
kvällen igår var hur jobbig som helst migränen slög till från ingenstans.
Jag fick lägga mig och det blev bara värre efter att ha besökt toan fick jag ringa hem mannen som var i väg en sväng. Jag fick ringa han eftersom jag hade så ont och var så rädd. När man har så ont och inte vet vart man skall ta vägen och inte heller vågar jag ta någon starkare tablett. Men mannen min kom hem och bara det var tryckt för mig.
Jag somna tiil slut och vakna med lite huvudvärk men det gick över så det blev en lugn dag.
 
Nu tänkte jag kolla vidare på tv innan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback