Lördag & Måndag!

2013-03-11 19:54:18 Familj
» Kommentarer(0) «


 
I lördas lurade mannen med att vi skulle åka en sväng som i sin tur ledde mot kungsbacka.
Jag hade ingen aning om vad innan han av avslöjade att han hade köpt en ny bil till mig, Jippi!!
Jag blev som sagt överraskad!
På vägen hem stannde vi till och köpte en ny bilbarnstol till lilleman så nu slipper vi flytta om bilstolarna i bilarna.
 
Tack hjärtat för bilen!!
 
 
I dag har det kändes det återigen som våren är på G.
Jag hoppas det håller i sig.
Medans lilleman var på dagis så tvättade jag och tog tag i viktvätten.
Längtar tills jag kan hänga ut tvätten finns inget bättre.
 
Efter att jag hämtat lilleman så har vi i stort sett vart ute hela eftermiddagen.
Lilleman ville lägga sig redan halv sju i dag han var så trött.
Nu sover han så gott i sin säng..
 
Nu skall jag mysa ner mig i soffan i väntan på Familjen Annorlunda.
 
I morgon är det ny dag!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback