Tisdag!

2013-03-12 20:42:58 Familj
» Kommentarer(0) «


Brr.. i dag har det varit fint väder men kallt som tusan.
 
Albin har varit på dagis och jag har tagit det lungt i dag.
Efter dagis så åkte vi in till stan lilleman skulle klippa sig hos sin faster på salongen.
Det är lyx att ha en frisör i familjen speciellt när man har barn.
 
Sen efter stan åkte vi och handla vita sopsäckar eftersom man inte får slänga skräp i svarta längre på tippen.
Så nu kan jag fortsätta röja här hemma. Skall bli skönt när det är klart.
 
Efter fikat så gick vi ut men det var ju svin kallt men vi fick vart ute en stund iallafall.
 
sitter och kollar på tv och skriver till er samtidigt och kollar ut och vad får jag se SNÖ!!!
Men hallå ?? Var inte våren på väg??
Jag vet ju en som blir glad i allafall lilleman för han älskar snö.
 
Vi hörs i morgon!!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback