Att vara gravid med nr 2!

2013-05-07 19:37:00 Gravid med lillsyskonet
» Kommentarer(0) «


 
 
Hej!
 
Det finns många tankar krig att vara gravid med syskonet.
Det finns en lycka inom sig som man bara kan le åt.
En lycka om att man får vara med om detta en gång till att bära ett barn, känna sparkarna.
Det är ju bara så mysigt.
Sen finns det ju alltid andra tankar om att hoppas att det går lika bra denna gång som förra gången och att det är en frisk lite bebis som tittar ut.
Det är så underbart att få vara mamma till en underbar lite kille som nu skall bli storebror.
 
Att vänta syskonet går mycke snabbare än vad det gjorde första gången.
Man få nästan stanna upp och tänka till och känna efter.
Först i dag insåg jag att vi är inne på vecka 31 och snart är bebisen här.
Gud vad jag längtar nu efter den lilla krabaten.
Först i dag fick jag sätta mig ner och verkligen andas efter ett rejält hugg i magen. Har mått konstigt från och till hela dagen men nu mår jag bättre igen trött och slö bara.
Lilla bebis du måste stanna inne några veckor till.
Jag är verkligen lycklig att jag har mått bra och inte har/haft ont någonstans under hela tiden.
Men fortfarande kan den ju ändras men hoppas att jag kommer må bra resten oxå.
 
En nyfödd Albin!
 
KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback