Välkommen vecka 33!

2013-05-19 21:31:42 Gravid med lillsyskonet
» Kommentarer(0) «


God kväll!
 
Åter igen har jag inte fått till något inlägg i fredas då vi gick in i vecka 33.
Vi passar på att njuta av det fina vädret i stället.
Vi har haft en kanon helg fint väder och i lördas var jag och lilleman i stan med mormor.
Vi gick på torget så det blev lite torg shopping.
Och jg fick även handlat två par skor och lite på rean till lilleman.
 
Vecka 33
 
I helgen var det lite jobbigt att ha stor magen i den värmen som va.
Idag har det varit bättre men en tung mage och trötta fötter och dessutom en spänd och hård mage och lite rygg ont på det. Men annars helt ok vet ju att det försvinner med lite vila som jag gjort en del denna helgen.
Man känner att det närmar sig slutet för jag är tröttare och magen känns tyngre.
 
Nu tänkte jag faktiskt kolla färdigt på Hocky och sverige leder!!
 
KRAM KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback