Välkommen vecka 34!

2013-05-24 19:34:17 Gravid med lillsyskonet
» Kommentarer(0) «


Hej!
 
Ojoj vad veckorna springer i väg nu börjar jag verkligen känna att det går fort redan inne i v 34 alltså ca 6 veckor kvar till liten tittar ut.
Tiden rinner iväg inte bara graviditeten utan allt annat som skall vara klart innan.
 
Altanen skall vara färdig
Lite små kläder skall tvättats
BB-väskan skall packas
Vaggan skall sättas upp och bäddas
Lite saker skall handlas
 
Phu jaja det kommer hinnas med det vet jag
 
 
Liten vecka 34
 
 
Albin vecka 34
 
Lite jämförelse på båda magarna.
Så kul att ha!
 
 
Killarna är hos kusinerna och jag är hemma för jag har åkt hemsk förkyling eller allergi.
Jag har en hemsk täppa och smaken har försvunnit helt och täppan släpper inte.
Och jag vill ju inte äta massa tabletter i onördan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback