Den 6:e nov

2013-11-06 22:22:10 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er:)

Nu var det ett tag sedan jag skrev men allt rullar på här hemma. 
Vi har en trotsig treåring till max.
Lillan växer och växer.

Idag har Albin vart på dagis och jag har fixat lite här hemma men hinner inte riktigt med. Tiden räcker inte till riktigt till. Innan storebror skall hem igen. 

Jag och lillan har varit och träffat mammorna och bebisarna i mamma gruppen. 
Alltid lika roligt och mysigt. 
Idag var den sjukgymnast där och prata om olika övningar man skall göra efter förlossningen. Intressant tycker jag. 
Vi var tre tjejer som bytte nummer vilket var otroligt kul:)

Imorgon skall jag åka med min mamma till stan och till hennes faster för hon skall få träffa lillan. Sen blir det hem och hämta Albin på dagis. 

Så nu tänker jag krypa ner:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback