Helgen:)

2013-10-13 22:52:27 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej och god (natt) kväll.

Nu är helgen slut och ny vecka på ingång. 
Denna helgen börja i fredas med att mannen var och på storbilds tv på fotbollen. Eller rättare sagt han sköte om det. Det är vår lokala fotbollsklubb som har detta när Sverige spelar. 
Så jag och barnen var hemma dock dåv barnen men jag kollade på fotbollen.

I lördas var vi först och köpte ett par vinter skor till A och sen var vi och handla. Under tiden var A hos kusinerna och lekte. Då vår son verkligen inte vill följa med och handla. Och då tycker jag inte att dom behöver det heller.
Sen på kvällen var hela familjen på kalas  hos kusinerna då vi firade tre födelsedags barn. 

Idag har barnen vart trötta och jag hat åkt på en ny förkylning och mer mycket bra nu när vi har en del att göra inför dopet på söndag.  P har äntligen börjat ned trappan. Och jag har mest myst inne med lillan. 
Nu skall jag sluta mina blå för i morgon är det dagis och jag måste i till stan en snabbis. 

Natt natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback