Onsdag

2013-10-09 11:33:28 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej!

Oj det har gått ett par dagar sen skrev. 
Det har varit fullt upp med allt känns det  som. 
Jag är ju frisk från min halsfluss och inga mer sjukdomar dykt upp.
Vi är redan inne på onsdag i denna veckan. 
I måndags så var min syster här och hjälpte mig med kläder till mig på dopet som nu börjar närma sig. 
Vi fick köpt rosa ljus till dukningen. 
Det kommer bli så fint:) 
Denna dukningen kommer gå i rosa precis Albins gjorde i blått.

Jag fick ju köpt ljusstakar sist jag var på gekås så nu är det klart.
Nu skall vi snart hämta hem storebror från dagis.

Kram kram


En liten titt på den kommande dop dukningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback